Förberedelser

Igår kväll beställde jag hem Freddes ett års present. Har alltid haft såå svårt för att handla presenter till honom jag menar han är ju kille :S...Men sen kom jag på att han saknade något så "det" beställde jag hem på engång!
Förstår inte hur jag kunnat vakna så tidigt! Jag, Raffe och Fredde kollade en sjukt läskig skräckfilm igår :( den var verkligen jätte jobbig! Och trött som jag var (tack skolan) så somnade jag redan 23.00 döööds trött! Så kanske inte så konstigt att jag sitter vaken nu heller. Men iallafall så ska jag Fredde och min familj på bio idag. Mamma vill se kronjuvelerna med Björn Gustafsson...:P Efter det har jag dock inga planer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0