Höstens "måsten"

Nu är hösterminen på gång igen och jag känner mig verkligen mer än peppad! Har fått en tränings/pilates DVD av Amina i present som ska användas flitigt! Även mitt gymkort som går ut i oktober (thank good) ska utnyttjas till fullo. Det kommer bli MYCKET plugg och mina dagar ska nu se ut såhär...
1.Skola
2. Plugga på bibblan
3. Gymma
4. Hem!
Efter Oktober månad så går jag istället hem och kör träningsDVD`n...har absolut inte tänkt förlänga abonemanget på SATS. Gymma är verkligen ingenting för mig. Jag gillar Pilates jogging och andra saker men Så inte att gymma ;)
Min höst kommer se ut såhär! gud vad jag kommer vara tvungen att HA KUL på helgerna...Men det blir nog inga problem ;)

Kommentarer
Postat av: matilda&david

Vi har en awesome frågestund i våran blogg. Ställ gärna en fråga vettja ! :D

2011-08-22 @ 20:21:17
URL: http://davidochmatilda.blogg.se/
Postat av: MADDES

När jag fick hem mina produkter från elf blev jag riktigt nöjd. färgerna stämde väldigt bra överens med vad jag hade trott för min hudfärg :D

2011-08-23 @ 11:22:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0