Jag är med valp...förhoppningsvis

Har pratat med mamma lite grann om min 18års dag. Jag vet det är typ över ett halv år kvar men tro mig 17 är verkligen den jobbigaste åldern så jag längtar verkligen) Och jag som inte hade tänkt bo hos Fredde hela livet ska nog snart börja röra mig hemåt. När jag har ett "stabilt" hem igen och min 18års dag börjar närma sig så undrar jag om jag inte kan få en valp i 18års present. Självklart vill jag följa med och välja ut en, jag vill nog mer ha tillåtelsen. Har en del Aktier & obligationer som ska säljas när jag blivit myndig så jag kommer självklart att stå för alla kostnader. Men i och med att jag bor hemma så vill jag ha mamma och katternas tillåtelse först.
En valp är absolut ingenting man bara fixar sådär men jag har ju iallafall ett halvår att förbereda mig. Vet inte ens vilken ras jag vill ha, bara det är någon liten ras.
Jag suger ju verkligen på hundraser men ska börja plugga lite nu så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0