Nytt jobb som assistent

Började 9.40 idag och hade en timmes gemu lektion. Efter lektionen så tog jag tripp till gymmet och gymmade i ca 40 minuter innan min pianolektion. Fredrik och Raffe mötte upp mig efter skolan och så tog vi tvärbanan till Donken i Årsta. Efter den arbetsintervjun så åkte vi in till hötorget in till nästa. Är så jävla glad då jag fick jobbet på APG ett paintball ställe inne på hötorget med en massa lazerdoom spel och liknande. Där bokas allt från Barnkalas till svensexor in och jag börjar redan på Fredag! Mitt första arbete blir som asistent för instruktörerna så som hämtar vatten, soppar upp bollar, hjälper till med lite allmänt. Efter ett tag när jag lärt mig grunderna så är det dags för mig att ta tag i barnkalasen som instruktör och därefter svensexorna. Vart efter jag utvecklas så höljs också min lön! ÅHH jag är så glad min ekonomi är SÅ säkrad! Plus att det faktiskt verkar grymt kul! Det är två bröder som äger stället och han som jag träffade var sjukt trevlig och inte alls som alla snorkiga falska snobbiga chefer jag tidigare arbetat för! åhh tror att jag kommer stormtrivas!
Kolla gärna in hemsidan på www.apg.se vet att Fredrik ska samla ihop några killar och köra någon gång kanske blir det jag som blir instruktören då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0