Pratar med Sofia

Har varit en låång dag idag! Vaknade upp med värsta migränen :s Emily rekomenderade mig några tabletter som finns på apoteket mot migrän. Känner mig helt efterbliven som inte ens testat dem än :S Men hursomhelst så var dte bra att det bara var en introdag i skolan så att jag inte missade något. När jag började må bättre så mötte jag upp Amina och Alex. Vi tog en sväng till stan kollade in vinterjackor, parfymer, löshår, åt lunch och tog en fika samt tog en tur till Nordiska Museet. Efter en jävla massa timmar i stan så mötte jag upp Mamma och mormor i cenrum, åt middag samt handlade lite underkläder och ett nytt nagellack.
Nu har jag precis tagit ett bad samt pratat lite med Sofia i telefon. Ska gå lägga mig med sötnosen strax och kolla in någon film eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0