Ristestet resultat

Obs - Tänk om att detta är ett rist test och absolut inte det färdiga resultatet. Sjuksköterskan på akademikliniken rekomenderade att man ska göra ett ristest innan just för att se storleksskillnaderna. Jag har då satt i 4dl ris som motsvarar 400cc i en varsin nylonstrumpa. Faktiskt ganska roligt och intressant trots att det även känns lite halv töntigt att stoppa i runda bollar i bhn.

Ang operationen så vill jag jag ha ett så naturligt resultat som möjligt men även en förstoring då da. Det är ganska frustrerande tycker jag att ha ett djupt lufhthål i varenda jävla bh. Men har ju trots det en määngd olika andledningar till varför jag valt att operera brösten (dock har jag ju minst ett års tänktetid kvar) Jag är bara 17 och ska göra en läkarkontroll innan konsultationen för att se så att allting på min kropp är färdig vuxet. Jag blev som sagt sjuk i anorexi när jag var 13år min kropp har inte utvecklats sedan dess (förutom att jag gått upp i vikt då) Min beräknade längd hos skolsköterskan var 1.80m men jag blev bara 1.70m lång :/ vilket jag undersökt hos kanske 5 olika läkare (blev ganska frustrerad) jag är alltså färdigutveckad vare sig jag vill eller inte. Men skulle det ändå vara så att jag av någon mån kommer få naturligt större bröst så väntar jag självklart med operation :)
Före/nutid


Ristest 400cc




och riskuddarna hehe känns asfånigt att stå och posera med en bh full av ris :) men äh lite får man väll bjuda på sig själv iallafall. Hm men gillar storleken iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0