Torrschampo någon?

Har en uuuusel hårdag idag. Känner mig som en översminkad clown, (ska aldrig mer använda solpuder helvete) flottigt hår trotts att jag gjorde en inpackning för några timmar sedan och allmänt ful! Mitt hår är överbehandlat med serum glansspray wax i topparna som jag råkade smeta ut över hela håret och lite hårspray på det! Känner att jag måste få ur min frustration. Imorgon ska jag ta mig fan beställa hem nytt LJUST smink från grunden! och ULTRA tvätta håret typ tre ggr efter varandra! Allt ska införskaffas, borstar, puder, foundation, mer borstar ja ni fattar. En sak till! varför ser jag så helvetes orange ut? ser ut som att jag går på Bus eller något fasten det äkta? Nu har jag ingen lust att sola solarium mer heller ser ju ut som en morot :(
Min naturliga hårfärg börjar komma fram! Nu är ca 6-7cm från hårbotten MIn egna hårfärg.
Åh mitt humör är kört i botten alltså! Och nej ni får inte se mitt oranga jag, ni har sett tillräckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0