Ung 08

Skulle egentligen träffat Navida idag men hon mådde inte så bra, så jag & Fredde drog in till Ung08 istället. När vi väl var på plats så mötte vi upp Emil, Danne, Jocke, Niklas, Linus och Lova. Pallade inte vara kvar så länge så jag och F drog lite tidigare, köpte Ostbågar & läsk. Nu ska vi strax kolla på Min låtsas fru för typ femte gången men tröttnar verkligen aldrig på den filmen! Nu vet jag absolut vad jag ska svara när någon vilken min favvo film är ;)
Gammal bild jag hittade på Freddes mobil haha
haha såg bilden långt ifrån och var osäker på om det var mamma eller jag på bilden XD inte för att jag tycker att vi är så lika men mitt hår ser så mörkt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0