Ang nyårsfesten VIKTIGT!

Jag känner mig lite smålost när det gäller nyårsfesten iår. Satt och tänkte lite och kom på att det är lite mer än två veckor dit!!??!
När vi planerade Halloweenfesten så skapade vi evenemanget ca 4 veckor innan festen och i skrivandes stund så vet jag inte ens vilka jag vill bjuda på nyår. Men det kommer bli en jäävligt stor fest kan jag säga, Mina Grannar Anna och Frans som bor dörren framför mig ska joina festen så det kommer alltså att vara "Öppethus" haha eller ja fest i båda lägenheterna helt öppet och musiken kommer PUMPA!
Såå alltså nu är det upp till mig att bestämma vilka av mina små sötnosar som jag vill ha med och fira in 2012 med? Funderar på att köra som förra året då alla helt enkelt får bjuda in sig själva och så säger jag stopp när vi är tillräckligt många? OCH jag vill inte ha en massa "okända" på festen blev lite väl på halloweenfesten tycker jag!  Så messa eller skriv till mig om du tänker joina ;)

Var: Hos moi ;)
När: 31/12 21.00
klädsel: Nyåår baby!!
Psst..Glöm inte drickan och det glada humöret :D
Det här kommer läättt att bli åårets stora fest!!♥
OMG blir 18 snart!!! weeeyyy ser fett med fram emot :D <3


Kommentarer
Postat av: Dedu

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KLART JAG KOMMER!! Jag är haxxxxelite 24/7!!!!! <3<3<3

2011-12-14 @ 19:46:10
Postat av: Malin

Åååh fan va kuuuuul! Kan jag dyka upp med någon som kanske vill följa med? Haha det lät jätte hemskt :P <3

2011-12-15 @ 00:51:51
URL: http://faakebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0