God Jul!

Sov hos Fredde igår och vi kokade knäck mestadels under kvällen (en hel sats blev bränd) så efter det la vi oss i sängen och kollade på "Ensam hemma" och öppnade varandras julklappar. Nu har jag varit ganska dålig på att fota de senaste dagarna men Fredrik fick:
Törsta hjälpen - drickhjälm ni vet? man sätter två burkar på hjälmen och sätter sugröret i munnen och dricker
Hörlurar - Till luren han tog ju sönder sina under höstlovet :/
Axe set- För att han stinker så jävligt! Okej nej bara för att!
Lacost tröja (som ni ser på bilden så köpte jag även en juligt röd pikè till mig;)) Freddes tröja är dock en jumper och inte en Pikè.

Jag fick av fredrik:
Presentkort på MakeUpStore 500 kr
Handbojor med svart fluff (får ta bild sen xD)
En Secret stuff! hmm vad kan det vara? ;)


Den ser ju orange ut :S nej men den är verkligen röd ;)


Nu börjar Kalle Anka snart! Efter Kalle Anka så kommer Fredrik Elgeryd och Isam hit och så ska vi äta julmiddag, öppna julklappar och spela lite olika familjespel som mamma köpte igår :)
Puss på er!
Och GodJul!! ♥

Jag Julen 2009 2 år sedan nu :S

Knaaas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0