Hej jag heter Caroline och jag...

Hade lite tråkigt så....


‎1. Vill du ta ditt ex tillbaka? nej absolut inte (dont take it personal fredde) men det är bra som vi har det :)

2. Civilstånd? Singel and ready to mingle
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? har jag väll
4. När var sista gången du verkligen skrattat? idaag :D
5. Något är fel, den första personen du vända dig till?  Fredrik eller Navida (beror på vad det är)
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? hmm jag vet inte, bryr mig inte?
7. När var sista gången du grät mycket? Tror förmodligen i februari igår? Riktigt ordentligt med hyperventilation och allt!
8. Är det någon du vill göra allt? va??
9. Hur många kan du berätta allt för? kanske 4-5 personer
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? nej 
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? ja stoor betydelse
12. Beskriv dig själv med ett ord? hm.Egen ;)
13. Har du något som hör till ditt ex? ja en jävla massa kläder 
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? eh ja?
15. Fullständigt namn? Caroline Alexandra Paraskevas
16. Favoritlåt? Olika med Fight for you med Derulo just nu tror jag :P
17. Favoritfärg? lila
18. Bästa vänner? Navida, Fredrik Sofia, Amina och Fredrik E
19. Person jag saknar som gillade min status? Personen jag saknar mest använder inte facebook -.-
20. Första kyssen? Sommar 09 med C like in a movie :D
21. Sista kyss? Idag haha
22. Första kram? eeh va?
23. Senast kram? Tio min sen kanske
24. Senaste meddelande från? mamma - kan jag få vaselin och min bok i hallen ?
25. Senaste person som jag någonsin sett?Alex
26. Mitt missbruk? Missbruk? Inte beroende av ett skit förutom min laptop ;)
27. Favorit butiker? hmm....BikBok? Gina?
28. Vem jag berätta allt för? Amina vet nog aaallt om mig i och med att vi haft så bra kontakt sen vi var små
29. Favorit djur? katt
30. Lång? 171cm
31. Vem har mitt hjärta? ingen? min hjärna däremot -.- 
32. Favorit film? just go with it så jäävla klockren ;) Såå min humor :D
33. En hemlighet? då skulle det ju inte va någon hemlighet? 
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10!!!!
35. De flesta minnen med? Navida
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Fredrik E vi har kommit varandra sjukt nära tex om ni googlar på elgeryd så kommer massa bilder på mig upp moahahah
37. De hetaste person som gillade detta status? baxade den till bloggen ju -,-
38. Vem jag inte kunde leva utan? mina kompisar o familj 
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? vet inte 
40. Vem jag älskar mest? Ja vem/vilka tror ni? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0