Hemma efter en låång dag

Dagen blev inte alls som jag planerat dock! efter en massa spring och åk överalt så insåg jag att skoldagen var förbi. Så jag åkte till Årsta (Södermalmsträ) och jobbade med syskonen Jansson i 7 timmar! Känner mig spänd på vad den hemliga lönesumman kan bli? Funderar på att Tatuera mig igen? Nåja jag ska strax gå iväg ner till Fredrik och hjälpa honom med en svenska nationella grejs. Har ju ändå inget viktigare för mig! Han ska ju även få sina tre julklappar som han MÅSTE spara tills på julafton! skitunge!
Hmm undra vad det här kan vara då? ett tips...du har tjatat om skiten läänge nog för att jag ska tröttna och bara köpa den åt dig XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0