Hösten 2011

Igår efter alla skitmöten så var jag hemma runt 19.00 tiden. Elgeryd kom upp till mig vid 19.30 tiden och vi kokade lite te och satte oss i min säng och pratade. Vi kom ganska fort fram till att denna höst varit den segaste och tråkigaste hösten ever. Motivationen till skolan varit låg, legat hemma och bara sovigt mycket och inte riktigt orkat allt det där man vanligtvis orkar..Hög frånvaro, jobbiga brev från CSN osv okej så långt har det inte gått för mig men ni fattar. Kändes skönt att inte vara ensam om denna tristess. Känner att jag bara längtar tills jul, ledighet och den efterlängtade nyårsfesten. Men är samtidigt lite skrämmande. Har haft så mycket att göra hela tiden så att jag glömt bort hur det är att vara ledig och inte ha någonting att göra...Vägrar låta dagarna bara gå! Nåja vi satt och pratade en heel del igår och det slutade med att han kom iväg vid 00.30 tiden. Kul när man ska upp 7.00 lixom :)
Bild av Yulia :)
Kören är ett exempel på vad jag måste jobba på i vår! Kommer knabbt våga läsa mina julomdömmen, dem brukar bli som ett stort slag i magen! Kära gud låt mig överleva 1.5 år tills jag tar studenten! För det känns som att jag redan håller på förfalla av alla krav, skumma skoldagar osv Tack och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0