Kicks

Weey fick nyss ett samtal från Kicks i skärholmen att jag har ett paket att hämta ut! Så innan mötet med Gloria så springer jag in och hämtar ut mina beställda produkter! Så glad att jag fick dem innan nyår! Nu ska naglarna lackas och så ska jag provsminka lite olika stilar med den nya ögonskuggan från makeup store. Kom på att jag måste springa in även där och köpa en foundation också! Dem är extremt duktiga på pricka rätt hudfärg!
Min nya ögonskugga speciellt inköpt inför nyår! den är glittrigare i verkligheten!
Usch kollade in min blush som jag köpte därifrån och kolla hur den ser ut på hemsidan
verkligen helt fel färger! Nåja jag får ladda upp mina egna bilder på mitt nya smink sen i "rätt" färg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0