Måndag baby

Då var luren tankad med 195 så nu kan jag ringa messa och surfa som faan! Elgeryd kom till mig vid 9.30 tiden imorse (orkade knabbt ur sängen) och så tog vi en promenad ner till mammas skola och hälsade på lite! Det är ju även Freddes gammla grundskola så det vart ju lite kul för honom också. Men vid 13.00 tiden gick ena tumnageln av :( Så jag och Fredde gick till Skäris för att laga nageln - fick göra om den gratis som en julklapp! Tyckte det var lite pinsamt men hehe efter det så handlade vi lite och jag var på ett kort möte innan jag kom hem och hoppade i badet!
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen är så sjuukt trött! Imorgon så ska jag förmodligen träffa Sofia ELLER pappa beroende på om det blir något med pappa eller inte! Måste även till skäris och handla hårfärg, julklappar osv...
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0