Minishopping ala julklappar

Nu är jag så gott som nästan klar med årets alla julklappar. Har bara en till sak jag ska handla till min brorsa innan allting är klart. Så igårkväll såg min säng ut som värsta tomtevärkstaden ungefär som på mitt och Fredriks tillfälliga jobb. Kände även för att handla lite julklappar till moi också så hem fick jag med mig ett överlack för att lacka akrylnaglarna för att fräsha upp dem, fyra ansiktsmasker, shampo/balsam för färgat hår och ett par rosa hörlurar till mobilen (lyckades slarva bort mina bling bling :()
Gick även förbi och kollade in lite skal till min blivande Iphone. Guud vilken beslutsångest jag kommer få! Finns ju så sjuukt många as snygga skal :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0