No microshadow

Åhh min ögonskugga från makeupstore var slut så den leveraras vid ett senare tillfälle. Nåja fick med mig lite annat smått och gott iallafall. Dem är grymma på sätta rätt färg på foundations på makeupstore så nu har jag en i perfet färg verkligen! Dock är dem ganska dyra men får hoppas att det är värt det!
armband till nyår från accent
Torrschampo Åhlens
Blusher från Makeupstore
Dem var på rea så varför inte..redan bestämt tre tillfällen då dem ska bäras XD
Fy nu äger jag en mineralfoundation två billiga och så den här! Hoppas att det är rätt färg nu! fast det vet jag ju att det är XD
En hårinpackning och foundation test (fanns med i paketet från kicks)
Nu ska tipparna lackas! sminkborstar tvättas, sminkningar testas osv iihh om två dagar är det nyår!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0