Nyår!!

Gott nytt år kära läsare! Äntligen är 2011 snart över och vi går in i ett nytt år fullt med möjligheter! Ikväll blir det fest hos mig, Frans och Anna. Jag och mamma chillade där igår kväll några timmar, tror att jag var hemma vid 2.00 tiden ungefär. Frans har satt upp väärsta ljudanläggningen och vi pratade nästan hela tiden om hur vi skulle möblera vardagsrummet för att vi ungdomar ska få mer plats. Gud vad tacksam jag är att dem ens ställer upp! Seriöst vems grannar skulle ens låta oss ungdomar festa där? Och allt vad dem planerar! det är nästan sjukt! Men tro mig det här var sista gången som jag låter folk bjuda in sig själva! Vissa har verkligen NOLL respekt och ska verkligen ta med sig heela jävla kompisgänget fast jag sagt att det bara är okej att ta med sig 1-2 personer. What is the fucking problem? Respektera eller stick? det är nyår det finns andra fester! Men som tur var så tog Frans tillslut tag i saken och ringde upp dem så det ordnade sig -.-
Vi kommer använda MIN dator och MITT spotify, jag kommer skriva en lapp plus låsa datorn och den som rör min baby och tänker byta musik åker ut med huvudet före! Jag kommer göra en låång spotifylista med ALLT! RNB, dubstep, remixer osv only the best hehe Känner mig lite som en bitterfitta när jag skriver detta men ibland kan människor verligen chocka mig :O tyvärr! Men idag ska vi ha kul, fira in det nya året och feeesta laaaagom!!!!!
Puss på  er!
pssst tänkte göra en årsresume men 2011 har verkligen varit skit så jag skiter i det ;)
Btw har ni några låtar ni vill jag sätter in i listan så kommentera :D

Kommentarer
Postat av: steffie

Gott nytt år hjärtat :) <3

2011-12-31 @ 14:40:28
URL: http://finastesteffie.blogg.se/
Postat av: Malin

Sean paul- she dose´nt mind

Ison & Fille- sena nätter, tomma glas

LMFAO- Shots

Rihanna- We found love

LMFAO- Sexy and i know it

Loreen- Sober

PUUUUSS <3

2011-12-31 @ 18:46:27
URL: http://faakebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0