Sista för idag

Ååh vilken dag! nästäppan verkligen väägrar ge med sig! Men Elgeryd kom hit och gjorde mig sällis ett tag iallafall. Hoppas han blir sjuk lagom till jul moaha nej då men det var kul! Gick ner till Fredrik och lämnade ett viktigt papper, handlade middag och ligger nu i sängen. Känns inte bra att ha missat så mycket skola direkt innan lovet. Men jag lovar alltså nästa termin = 100% närvaro när jag inte har feber dårå dvs mår jag lite dåligt så SKOLA! Måste även maila min rektor under lovet angående psykologi och Matte D! fan...
Puss på er! avslutar kvällen med ett bra citat välanpassat till mig själv haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahaha jag läste !! <3

2011-12-16 @ 09:45:19
URL: http://naavidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0