Skjut mig tack!

Städade mitt rum för två dagar sen! Kolla nu!
Nej fyfan! Nu ska jag och mamma in till frans och anna för att kolla ljudanläggningen inför imorgon och se lite hur han hade tänkt med vardagsrummet osv. Är sjuukt taggad kommer bli såå kul! Men imorgon så ska jag börja dagen med en kopp kaffe och frukost. Ta ett låångt skummbad! Städa skitrummet och öva ögonskuggsmaken.
Tänkte göra en spotifylista också har ju premium så slipper reklam hihi men jag vet ju att alla kommer byta musik -.- men till en början iallafall...
Min och Sofias partyhattar XD vi har även sånna där trumpeter ni vet sånna med jobbigt ljud? som man blåser i haha kommer bli späckat asså!
Gillar ljusa pennan bättre! (jag som precis köpt en mörk -.-) jaja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0