Ta ett bad

Ska strax ta ett bad och almänt bara sura :/ Imorgon har jag ett skitmöte i centrum kl 16.00 och jag tänker absolut inte gå tidigare från skolan för det! Idioterna på stället verkar tycka att det mötet är viktigare än min utbildning i och med att dem var skit otrevliga när mamma ville byta tiden mot en senare tid för att jag inte vill gå ifrån skolan. Så jag kommer glatt sitta kvar i skolan tills jag slutar 15.45 för att sedan gå på mötet och möta upp Sofia för en tur till systemet (ja det är ju fredag trots allt) Men själv så ska jag sminka Sofia inför hennes date och sedan bara vara forever alone! Ganska sur på att vara så rastlös en Fredag HATAR att vara själv, allting i huvudet bara ploppar upp då och jag vill inte! Men på Lördag däremot bär det av till Nacka och där blire allt annat än tråkigt får jag hoppas! Weey synd att helgen är så kort bara :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom blev jätte fina :D har du gjort bio länken än ? aa okej men då messar jag dig, vad ska du göra på lördag ? <3

2011-12-01 @ 22:31:37
URL: http://naavidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0