Worst day ever!

Både fredrik och fredrik spenderade förra kvällen här. Elgeryd gick vid 2.00 tiden inatt och jag gick upp 8 idag! Är så förbannat jävla trött! Och har ett jävla skitjobb som ska göras nu idag torsdag och fredag! Fan va jag inte orkar med sånt just nu! Igår färgade jag håret iallafall, blev väll inte så stor skillnad möjligen mörkare och fräschare. Känns som att jag måste tona håret iallafall var 8de vecka just för att färgen bleks ut, glansen försvinner och håret känns tråkigt! Men jag hatar verkligen att mitt hår blivit så jäävla tunt på senaste tiden så imorgon tänkte jag gå på apoteket och köpa Ricinolja och påbörja en kur. Det är egentligen ett laxermedel men frisörer tipsar om att man ska ha det i håret några gånger i veckan för att få det glansigare och tjockare! Läste i Veckorevyn att det funkat på Caroline Gynning så varför inte testa? ( kanske jag slipper tona håret 6ggr om året också!)
Känns som att jag kommer vara helt off nu fram tills fredag kväll! Imorgon efter jobbet vid 15.00 så ska jag möta upp Fredde, Alex och Elgeryd för att Elgeryd och jag först ska till six och så ska jag få välja ett navelsmycke som julklapp :) Efter det så ska vi åka in till Gamla Stan och gå på julmarknaden <3 Plus att Fredrik ska handla lite julklappar när han ändå är i stan :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0