Fick min lön igår!

Så innan den misslyckade piercingen så gick jag runt och shoppade lite behövliga saker! Roligt nog så gjorde jag bara av med en tredjedel av min lön. Så på Fredag så möter jag upp Navida och shoppar lite mer. har ju sagt att jag skulle shoppa upp hela min februarilön samt spara endast en tusenlapp till greklandsresan!
ett nytt navelsmycke äntligen i 8mm samt en BH eller vad det heter ja ni ser ju på bilden,
Men nu ska jag och fredrik strax iväg till Ungdomsmottaningen. Ska prata lite med min barnmorska om en eventuell P-stav eftersom Ppiller enligt mig är väldigt lätta att glömma, hittar inte kartan osv har varit jätte slarvig med det. Efter det så åker vi till centrum en snabbis och äter lite lunch och vid 16.00 så går jag och jobbar. Vågade inte riktigt gå till skolan idag heller eftersom jag bara har två sånglektioner idag och med en sån här tunga kommer man inte långt med vad gäller sången.
Men nu ska jag fortsätta sminka mig!
see U!

Kommentarer
Postat av: sofia

faan vad mycket du shoppade haha längtar tills mina 5000 kr kommer så jag också kan shoppa faan läntar tills pengarna kommer !<3 haha

2011-02-16 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0