Min lilla tungpiercings mardröm

Jag kommer till klippotek1 ganska så sansad. Navida följer med mig in. Tanya börjar kolla nerver i min tunga och tydligen fanns det en jävla massa i ena sidan. Hursomhelst så sticker hon in nålen och AJ det gjorde ASA ont bokstavligt talat. Efter det så forsade det blod! Tanya bara stod där och såg helt chokad ut! -Så här ska det inte va gud va är det som är fel. om det inte slutar blöda så måste jag ta ut den
Jag håller med en jävla massa papper, blodar ner hela toaletten och sköljer. Tillslut avstannar blödningen en aning men då känner jag -gud ska det kännas såhär i tungan?
Tanya-Ja men det bara för att du är ovan med det nya smycket. -Jag börjar då dra i min tunga och upptäcker att det ligger död hud över hela tungans om jag kan dra bort. Tanya kollar chokerat och säger att DET DÄR det har inte hon gjort. Jag börjar dra av hud och blödningen bara forsar igen! Hon drar ur smycket på en gång och då börjar det blöda ännu mer. På grund av all blodsbrist så börjar jag känna mig yr. Jag går in i en annan toalett och Tanya springer efter och torkar bort allt blod helt målös. Det här har ALDRIG hänt förut. Din tunga borde vara jäätte svullen nu men den är inte det. Varför lossnar all hud? all skinn? Ingen vet och allt mer personal från Klippoteket kommer ner och är helt chokerade över händelsen. Mamma den stackaren sitter bara och nästa gråter av rädsla. Tillslut var jag tvungen att ta servett efter servett för att avstanna blödningen. Jag hade förlorat så mycket satt det SÅ var nödvändigt. Till och med Tanya var rädd att jag skulle svimma. Navida hjälpte mig hela tiden och hämtade nytt papper hela tiden tills jag började spotta köttbitar! Stora skelee bitar av slemm och kött! Det här har tydligen ALDRIG hänt förut. Och Tanya skulle ringa upp sin föreläsare där hon utbildade sig till piercare och berätta Fallet. Hon skulle även diskutera med Paunlina den andra piercaren på klippoteket.
Tillslut efter 40 minuters blödande avstannade det och Tanya skussade mig och mamma omedelbart till Huddinges Akutmottagning. Vi slapp vänta så länge och fick träffa läkaren på en gång. Han kollade på tungan och den var tydligen helt frisk inga problem alls. Det var bara att gå hem och låta det läka. Alltså inga konstigheter egentligen :S När jag kommer till Fredrik den kvällen så kollar hans mamma på tungan hon säger att det var en allergisk reaktion på grund av att all hud lossnade. Men när hans syrra Sanna sedan kollade på den som även hon har en tungpiercing så brister hon ut - MEN DEN ÄR JU HELT SNE hon har ju kört upp nålen snett rakt in i ett blodkärl :O Inte konstigt att det blödde! Fredde säger då att det är klart att huden lossnade på grund av att hon kört in nålen helt åt helvete. Shit asså! Så nu ska jag bara låta den läka och om några veckor så åker jag och Sanna till det stället i Gamla Stan där hon och hennes kompisar piercade sig. Och så piercar hon bröstvårtan medan jag piercar tungan och berättar händelsen för honom (piercaren)...
Mamma däremot är inte villig att skriva på något nytt papper om piercing men eftersom det ändå finns en förklaring nu så ska jag kolla lite med den nya piercaren sen. för att DETTA får INTE hända igen!
Mamma ringde upp Tanya igår kväll och berättade att allt gått bra hon var så glad för det och bad mig komma in på Klippoteket för att få en present. Kanske ett shampo eller ett navelsmycke. hehe var ju liten gulligt av henne. Men shit det här var alltså ett rent ut sagt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0