Tragus

Fråga inte ens. Vilken jävla skit dag det vart igår. Jag som skulle piercat tungan och komma hem och plugga. Ingenting blir någonsin som jag vill. Hela dagen vart ett helvete! Men nu är det iallafall bestämt att min tungpiercing blir nästa tisdag. Och händer någontign då? ja då stoppar jag en nål i min tunga all by myself. Men hursomhelst så mötte jag upp Navida lite senare på kvällen för att jag skulle följa med henne och ta ett hål i hennes öra. Och när vi ändå var där så passade även jag på att göra en Tragus piercing.
Blev så nöjd över resultatet! Blev mycket snyggare än vad jag trott!
ååhh måste bara få kommentera att jag ÄLSKAR Min kamera! Tänk att jag levt så länge med en simpel mobilkamera. Man ser ju verkligen allt. Just love it!

Kommentarer
Postat av: klaudia

skit fint :)

2011-02-09 @ 11:30:24
Postat av: klaudia

skit fint :)

2011-02-09 @ 11:31:05
Postat av: klaudia

skit fint :)

2011-02-09 @ 11:31:29
Postat av: Anonym

är det förälder tillstånd svara snälla :P

2011-02-09 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0