It´s my life suckers!

Jaha vad säger man? ;) Ibland är livet bra bäst alltså :) men bara ibland! ;) Lite suddiga mobilbilder från nyårsfesten!
Jag, Navida & Sofia fixade lite fake nails någon dag i December. Riktigt mysigt med skräckfilm och en massa godis! Glömde jag säga att Fredrik kom över? Här sätter jag på honom en lösnagel! Riktigt läckert! ;)
Jag på julafton! Stackars Fredrik, som jag ringde honom hela dagen när jag hade tråkigt!
Ville inte gå upp på julaftonsmorgonen!
Sann julkänsla!
Mamma och eleverna hahaha
Här sitter vi och hugger in på en jävla massa mat under en fest jag hade tidigare i höstas ;)
Usch vilket stort madonnasmycke jag hade i facet! Har som tur är bytt ut den mot en betydligt mindre enkel i endast stål. Så trött på alla jävla krimskrams och stenar!
Jag och Fredrik när vi nyss blivit tillsammans i höstas ;)
Familjen Piercing? Jag och Alex med våra nytagna "läkningssmycken"!
Alex frågar om det känns såhär mycket?!
Jag hos Simon & Linda igår ;)
Jag o Simon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0