Matförgiftad?

Låg i sängen för ungefär tre dagar sen för att försöka somna in. Kände helt plötsligt hur det bara vred sig i magen och allting forsade ur mig! Så äckligt var det! Oturligt nog så låg jag även i Alex rum, och allt städande som han fick utföra den natten gjorde att jag tillslut blev portad från rummet...suck...Har nu bara legat och grott i ungefär tre dagar, men bestämde mig ändå för att följa med Fredrik & hans familj och äta middag inne istan ikväll eftersom Sanna hans syrra fyller 23.
(ja juste apropå mig och Fredrik, det tar vi i ett annat inlägg) Hursomhelst så var det inte det smartaste jag kunde göra idag. Ibland förstår jag inte på mig själv. Är man sjuk så är man sjuk! Fan ska jag ute och springa hela tiden för! Igår efter jobbet kände jag mig rätt så okej, och åkte hem till Simon i sätra vid 22.00 tiden. Dock så sov jag aldrig över eftersom illamåendet kom som en jävla triumfvåg efter bara någon timme. Jag sluttade på halv ett tåget påväg hem till min lilla håla. Stackars Fredrik som fick prata med mig hela vägen hem! Tyvärr så gick det inte som det skulle idag heller utan jag och Fredde kom precis innanför hans ytterdörr, och jag sprang in på toaletten och spydde upp all middag! Och där rök Freddes studiebidrag ner i toaletten.
Men nu ligger han här och sover! människan har varit vaken sen 6.00 i morse så jag ska nog låta honom sova. Kan ju sitta här och blogga ett tag nu när man inte har någon dator hemma. Men som tur är så får jag en så pass bra deltidslön i Februari, satt en laptop kan iförskaffas :)! Behöver ju en i och med studierna också! Skulle ju underlätta som f*n.
Men nu ska jag nog lägga mig ner och läsa några tidningar!
Puss och Godnatt!
Är man sjuk och har tråkigt så har man ;) Men med lite nya tidningar så blir ju kvällen liite roligare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0