Mitt nya liv!

Var och "stor" handlade lite igår efter skolan. Fick med mig en lätt vanilj yoghurt, 4 ekologiska kiwis, en gul kiwi, en massa nötter, äpplen och lättjuice. NU jävlar säger jag bara!
Lagade lite "nyttigare" lunch idag efter skolan också (med tanke på att jag vant mig med all färdigmat nuf ör tiden så vart det här ett rejält framsteg :P). Vart en pastasallad med tomat, gurka, fetaost och rödlök, samt en efterrätt på en gulkiwi, en grön kiwi lite keso och hackade nötter! Mums!
Hann med en timmes kondition på gymmet också! ser fram emot styrkan imårrn!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: evelina carlson

va duktig du är! du får gärna sända över till motivation till mig också :D haha

2011-01-19 @ 14:55:08
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0