Mitt nya navelsmycke

Utnyttjade 149:- av presentkortet igår när jag Och Irena sprang runt lite grann i LiljeGallerian. Var egentligen meningen att vi skulle möta upp Navida sedan också men vi bestämde oss för att ta det idag istället. Suck och stön vilka jävla problem det vart i och med navelsmyckena! Varför tillverkas det bara smycken i 12mm??? Av alla smycken som fanns i hela butiken så var den här den ÄNDA i 10mm. Jag som har 8 egentligen? Hursomhelst så vart det tillslut det här smycket i en turkos nyans. Men den fanns även i rosa och svart. Älskar att den glittrar så mycket när den sitter på! Dock så är mitt hål inte riktigt läkt än så väntar nog iallafall till Maj innan jag byter ut mitt läkningssmycke!
Gud va det var svårt att få in en bra bild i det här ljuset! men som tur är så kommer min kamera strax så då blir det andra bullar :)
Fick även med mig två "olika" sorters eyeliner från Isadora..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0