Shopping = bakteriedödande?

Vet att jag egentligen inte borde vistats ute idag men kunde verkligen inte låta bli när Alex bjöd på lunch och allt! Åkte ner till centrum och mötte upp Alex, åt lunch, småshoppade lite och tog en fika. Stackars Alex som bara sovit 4 timmar inatt gick sedan hem med en enorm huvudverk. Jag däremot fortsatte kvällen med att möta upp Navida och åkte iväg till SATS en stund. Så nu sitter jag här hos Fredrik som vanligt. Jag som lovat mamma att börja sova hemma nu. Men blir lite svårt när jag har en samhällsuppgift som ska skrivas på dator och vara klar på Onsdag kväll. Där hemma finns ju inte en enda fungerande dator.Suck...
Nå här har ni i allafall lite bilder från dagen! (ps: ska ändra designen på bloggen så FORT jag hinner med att ta lite nya fräscha bilder till headern) Kyssar♥
Nu är man på G alltså! ;)
Dagens lunch!
Ett par nya skor från Monki!
Lite bättre bilder på mina "andra" skor som jag inköpte i Tisdags? eller när det nu var. Ja Brittany verkar ju även börja gilla skor i ung ålder hon också ;)
Elinor och Brittany är som galna i både skorna och kameran. Är det inte FÖR söta?
Nemen är det inte lilla Theo? ;)
Lite fika på EspressoHouse
Navida = Heting på gymmet ;)
Jag och Navida med våra Canons! Har jag nämnt att hon ska köpa en likadan kamera som jag har fast i baby rosa. hm....copycat? moahahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0