Tungpiercing i veckan!

Ska gå boka tid imorgon efter mitt samtal med Gloria. Ska försöka få en tid redan nu i veckan eftersom jag är så spänd på att få det gjort! Dock så var det någonting jag kom på helt spontant när jag satt i kassan och jobbade i förmiddags. Men ni vet ju hur jag är, jag kommer på någonting, och sekunden efter så är det gjort. Som min farbror Vagge beskrev mig -You are a little crazy mother fuckerxD)
Mamma var ju inte svår att övertyga heller, det lät mer.
-Mamma jag ska pierca tungan om några dagar så jag bokar tid imorgon okej?
-Aja! Bara det är efter 17 så att jag kan följa med och skriva under!
ÅÅhh är så SPÄND! och ser så fram emot resultatet! ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

det kommer bli snyggt på dig gumman !<3

2011-01-31 @ 09:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0