Akademikliniken

Ska me Sanna till Akademikliniken på Stureplan den 27Juli för att kolla hur en konstruktion går till samt ställa lite frågor osv. Ska bli intressant faktiskt. Blir ju 18år om 8 månader men i och med att jag fyller år i Mars så kommer nog själva operationen att skè i höst. Men ska på en hel del konstriktioner från och med Mars månad. Gud blir nervös bara jag skriver det här. Men jag har iallafall efter en hel del snack med sanna kommit på vilka mått jag vill ha och vart jag ska opereras. Just nu lutar det åt Strandkliniken som ligger på strandvägen, hos Dr Oya som verkar vara skit duktig (men det verkar dem ju alla, bättre att gå efter folks omdömen). Lär fylla ut med 400g, runda implantat, gelehallon vilket ger mig en klar Dkupa och ett ärr under bröstet. men självklart måste jag disuktera storleken med kirurgen under konstruktionen då man får testa olika storlekar i Bhn osv. Sitter och läser och läser och läser på nätet, för att få så mycket information som möjligt. Ska bli så kul att se Sannas resultat sedan i Oktober nu iår, kommer åka in med henne innan operationen och efteråt tänkte jag, om det inte blir några ändringar osv :)
why? - Mamma säger alltid att jag skulle fått större bröst om jag inte blivit sjuk när jag var 13, i och med att kroppens utveckling hävs. Jag är kurvig, eller jag har åtminstone rumpa och lår, hade jag inte haft min rumpa skulle jag väll vara en klar e4a skulle jag tro. Men jag tycker inte alls att mina nuvarande A/B kupor alls är propertionerliga till min annars ganska kurviga kropp. jag menar jag har halva paketet varför inte fixa hela? ;) you know what i mean. Hade jag inte blivit sjuk så hade jag kanske varit nöjd, jag ÄR nöjd men vill bara förbättra inte nå perfektion vilket är omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0