Grönan = Dagens Diss!

Måste bara få uttrycka min frustration angående Guldkortet på Grönalund.
Jag köpte mitt guldkort i Maj som vanligt. Iår har dem gjort det nytt så att man själv måste registrera kortet hemma dvs fylla i sina uppgifter osv innan du kan börja använda kortet. Detta var inga problem.Men när jag i Juni då slarvig som jag är tappar bort mitt kort så ringer jag upp kundtjänsten.
I och med att jag inte har något kvitto kvar så ber hon mig ta med en polisanmälan/förlustanmälan på kortet. MEN det ska inte vara någon tvång sa tjejen i och med att dem kan kolla upp mig via deras dator genom mitt personnummer.
Jag åker till Grönan och vandrar in på kundtjänsten UTAN polisanmälan då jag inte hunnit skriva ut den (dock gjort en) och en dryg liten brud anser att jag då MÅSTE ha med mig en polisanmälan även fast den "andra" tjejen sa att det inte var någon tvång. Jag står där och skakar av frustration i och med att mina kompisar redan är inne och åker.
Mamma åker till Grönan med min polisanmälan och vips så har jag ett nytt guldkort efter ungefär 30 minuter inne på kundtjänsten. Hur kan dem ge olika information??? Varför i helvete har dem gjort det så krångligt tänker jag...Men wtf jag har mitt guldkort och nu är allt bra igen...trodde jag...
Jag registrerade mitt nya kort dagen innan mitt andra besök på Grönan och går till biljettluckorna för ett åkband. Tjejen i kassan frågar om jag registrerat mitt kort då det inte finns några uppgifter. Jag svarar att jag gjorde det dagen före mitt besök och hon är tvungen att stänga kassan och gå iväg och ringa sin chef. Hon kommer tillbaka efter ca 5 minuter och säger att det i datorn står att jag registerat mitt kort den 25 juni utan uppgifter. JAG som registerade den den 6 juli MED uppgifter. Då ger hon mig informationen att ju fler som köper kortet desto trögare går det för deras datorer att kunna se våra uppgifter. Det kan tydligen ta upp till en vecka innan kortet går att använda. Skulle det bli något mer problem så får jag kontakta kundtjänsten.
Sammanfattning: Grönans guldkortsystem kan ta sig i arslet bokstavligt talat. Här gör man som dem ber om och ÄNDÅ blir det en massa problem. Sega datorer? borde inte deras datorer klara av att fler köper guldkortet utan att sega upp sig med en vacka!!?!. Det har blivit så otrolit mycket strul för att jag tappade bort skitkortet och tro mig blir det problem nästa gång jag är där då jävlar!!....
Sist men inte minst SISTA ÅRET JAG FÅR FÖR MIG ATT FIXA GULDKORTET! Dem borde ju ta mig fan ge samma information till gästerna samt se till satt allting går så rätt till som möjligt men nejnej det är jag som får stå och gnälla i kundtjänsten resten utav sommaren.
Så dagens diss går LÄTT till GRÖNALUNDS guldkortssystem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0