Ristest

Har precis gjort ristestet! Var ju på akademikliniken i Onsdags med S och L, faktiskt riktigt intressant! Känner mig ganska spänd och förväntad trots att det inte är jag som ska opereras än ;) Men är så spänd på resultatet samt mina egna konsultationer. Har läst rut en hel del på internet nu och trots att jag funderade på strandkliniken ett tag så trr jag ändå att jag väljer akademikliniken iallafall. En av anledningarna är att 1. S ska opereras där 2. Har läst om en massa som först gjort på strandkliniken men gjort om dem på akademikliniken och blivit helnöjda. Jag är dock fortfarande lite orolig över min ålder...Men vi får se vad dem säger på konsultationen i April. Nå iallafall så gjorde jag ristestet med 350cc. Kändes skitbra men i och med att jag ska sätta dem till viss del bakom bröstmuskeln så försvinner ju lite granna. Så jag funderar på minst 380-390cc DOCK lär det vara lite olika i dem båda brösten då dem inte har en jämnstorlek i dagsläget.
Men hursomhelst så fick jag så mycket info bara genom att följa med på konsultationen samt internet så att det känns som att jag vet det mesta med risker osv. Behöver nog bara tänka igenom det hela en två och flera gånger innan. Det handlar ju om hela 53 000 kr varav 4000 av dem är en försäkring mot kapselbildning. Fast tänker egentligen inte så mycket på pengarna, tänker mer på mitt egna välmående efteråt! Tänk om dem blir för stora? för små? konstig form? rippling, kapselbildning allt det psyiska tänk om jag tycker att de bara är i vägen? Nå jag har ju lite tid att tänka ändå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde inte göra det! Det finns så många risker!! Och tänk på att dom kommer växa mer, mina började typ inte växa föränn jag va 17.

2011-07-29 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0