Saknar dig för mycket...

Bara några få dagar kvar nu! Kan på riktigt säga att jag saknar Sverige! Blev verkligen en lugn och ro resa det här, ingenting speciellt. Bara skönt att komma bort från hemmet ett tag...Saknar min älskling! För mycket! Igår pratade vi i telefon i 2 och en halv timme!!!! och idag skypade vi i 4 timmar ungefär! Men roligare det än att bara sitta här värmen! 40 grader! Nejfyan nu orkar jag inte med mer Grekland. Fan ta er Navida, Fredde och Alex att ni inte hängde med haha ;) Allting skulle varit SÅ mycket roligare då! Menmen Påsklovet och nästa sommar då jävlar!!! Btw Navida så ska jag försöka hitta någonting fint hehe bara lite svårt när vi inte rör oss så mycket här ute :S Men jag ska vad jag kan göra :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0