Lördag...

Sorry ingen uppdatering igår. Men iallafall...Ska strax ladda upp alla bilder från chillkröket, men måste ladda laptopen först i och med att det är den enda datorn som jag har picasa på. Men iallafall, så vart chillkröket faktiskt sjukt kul! Började riktigt segt! Så segt så att jag börjae känna mig fyllehungrig och trött redan efter en halv timme :S Men helt plötsligt från ingenstans så blev det as kul, vet inte riktigt vad som hände? Men det vart iallafall sjukt kul! Igår så åkte jag Alex och Fredrikt ill Grönan. Bi åkte två attraktioner innan vi åkte hemåt igen då det var såå mycket folk och såå jävla varmt. På kvällen så gick jag och Fredde upp till mamma och åt Tacos till middag. Vid 22.00 tiden var vi tillbaka hos Fredrik, tog det lugnt och somnade. Btw så har jag sovigt grymt dåligt två nätter pårad pga av löshåret! fyfan vaknad av att huvudet dunkar och ömmar :S tänk sen när Navida syr in 5 rader på mig? nä får va beredd med alvdeon då asså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0