Min Torsdag

Vart inte alls någon bra morgon! Men till lunchen blev allting mycket bättre. Jag bjöd Fredde på lunch i Skäris, samt tvingade med honom i en del butiker stackarn. När han inte orkade mer så ringde jag över Alex som är SÅ mycket shoppinggladare än Fredde..Vi gick runt överallt och letade en present till mamma, Tillslut hittade vi ett par skit söta blomörhängen från pilgrim i en smycketbutik som jag köpte till henne (fick min lön igår helt omedvetet) hehe alltid kul när man checkar in kontot och förväntar sig en summa på 0.00 men så ligger det några extra tusen lappar som man inte viste existerade. Nåja hittade ett jävlit snyggt halsband i småsmå diamanter och kristaller som jag verkligen dog för! well 9998:- får man vara beredd att ge för skiten..fan -.-...Fick med mig två bikinsar från Ginatricot samt koftan som jag har på mig på bilden hem..Nu ska jag & mamma strax baa bullar sen bär det av till Fredrik. Då lägger jag även upp bilderna :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0