Skolavslutningen!

Försov mig imorse. Men kom i tid till skolavslutningen iallafall. Fick även mina betyg, som faktiskt såg helt okej ut.
Samhälle - G
Sång - G = Men tänker höja den nästa termin då jag inte hade min oblikatoriska konsert den här terminen
MatteA - VG
SvenskaA - VG
EngelskaA - VG
Natur - G
Historia - G

Nu är det bara att kämpa på nästa termin! Hoppas då självklart på ett VG i tex MatteB också ;)
Som ni ser så vart jag klar med MatteA redan i December, har därför inte haft någon matte sen dess. I tvåan kör jag MatteB och C en termin var. I Trean får vi se om jag fortsätter but i think so. Känner mig ganska medelmåttlig, men wtf? Historia lixom? och natur? blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0