Smakprov

Precis tryckt i mig massa middag! Camilla gjorde potatiskroketter med fläskfilè och bearnaisesås. Skit gott fast tubtopper klämmer som in i helvete nu. But Whatever lär lägga sig framåt kvällen hehe. Vid 20.30 ska jag möta upp en massa i vårbergcentrum. I kväll sa jag & Navida köra gärnet, kör på bara ryska grejor nu vetni ;) Men som Navida säger -nu ska vi inte lägga öga. men får hoppas på en grymt lyckad kväll iallafall. Navida kom över vid fyra tiden och sydde in mitt löshår på mig. sjukt bra känns det, mycket bättre än med klipps! fast helvete va ont det gjorde :O och om ungefär två veckor tänkte jag köra med nytt löshår och då med 5 hela rader :O skjut mig nån? Men kommer nog bli sjukt snyggt! Well nu ska jag återgå till städningen med Fredde och Raffe!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0