Ta igen sommar!

fyfan vad jag ska ta igen den här sommaren! Känns inte som att det hände någonting förra sommaren då jag typ jobbade upp hela. Den här sommaren har jag ett 5 siffrigt belopp på mitt sparkonto, INGET sommarjobb och en jävla massa förväntningar. Den här sommaren ska jag ta mig fan ligga på stranden varenda jävla dag! Kanske eventuellt jobbar några pass om det kommer upp några lediga. Men annars ska jag BARA läs BARA...
- FEESTA!!
- Ta det lugnt, läsa maasssa böcker (älskar att läsa)
- Hänga på grönan
- Resa utomlands med tjejerna
- SOLA, SOLA, SOLA och BADA såklart
- Åka på kryssning
- SHOPPA
- Gå på strandpromenaden med älsklingen
- TA DET LUGNT OCH LEVA LIVET!
Just love it♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0