Tack a bath?

Jag och Fredrik tog ett bad tillsammans lite tidigare idag! kvällen vart inte alls som planerat. När jag precis kommit upp ur badet och smörjt in mig i cocos kräm så messar mamma att hon vill att jag och Fredde kommer upp. Vi skyndar oss så fort vi kunde och ja det kommer bli radikala förändringar i hemmet nu HOPPAS JAG! Men det lär bli mycket dramatiskt :( Maybe i can come home now? 

Nåja nu är vi iallafall tillbaka hos fredrik och lagar mat. Jag kör på en två äggsomelett och dricka till det, Fredrik kör på spagetti och köttfärssås! Fan ge mig hans mat! Har typ adlrig varit såhär hungrig i hela mitt liv! Men på midsommar har jag faktiskt en paus dag!
Btw viste ni att det inte rekomenderas någon träning när man kör på äggdieten? Känns så jävla töntigt att säga att jag går på diet lixom hallå? Men jag styr ju upp den helt själv och går inte helt efter reglerna så :) Tycker det blir alldeles för mycket att ha med massa annat kött och shit nä jag kör på ägg,ägg,ägg,ägg,ägg bajs! Men BARA i 4 veckor! Det kallas även DETOX :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0