Ang tungpiercingen

Har fått en liten skinnbit under själva tungan vid piercingen. Vilket gjorde att jag inte kunde byta ut den till en kortare stav i torsdags. Tyron sa att jag åkt på en lättare infektion och att jag skulle komma tillbaka om en vecka. Har pratat med några som också fått den här lilla skinnbiten under tungan och den försvann tydligen tillslut. Men skoja inte att man är lite orolig när det ändå är tungan det gäller. Så man kan säga att jag går igenom en liten piercingnoja för tillfället. Men får hoppas att det blir bra. Tog ut både madonna smycket och navelsmycket igår innan jag hoppade in i badet, lät de koka i några minuter (rengjorde hålen i badet) och tryckte in smyckena. Älskar btw min piercing som jag fick av Tanya efter piercingincidenten. Gillar att den är så enkel men ändå grymt snygg.
Go for piercings! Nästa år kör vi på tatueringar. Redan 4stycken på G!
Snacka om att tungan vart helt missfärgad efter all listerin. Men nu så..snart blir det nog bättre. Kom på att jag måste in till stan och köpa ett smycke till traguset också. Tänker nog köra på en vanlig 1.2 stav med vit sten i. Trött på den här stora blomman nu!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0