Beställt 11 nya navelsmycken!

Här har ni mina elva nya navelsmycken som jag nyss beställde. Hittade en sida men sjuuukt mycket navelsmycken! Asså det fanns säker några tusen! Freddes dator höll på hacka när jag bläddrade ner sidan för att det fanns så mycket. Men det bästa var att ingen kostade mer än 30kr! Älskar den med Pridefärgerna! Passar ju utmärkt till StockholmPride sen i sommar! Och gissa vad? jo den kostade ynka 7kr!!!! :O Här har man gått och köpt smycken på andra butiker för säkert en hundring styck! Köpte med mig ett N till Navida och ett C till mig ;) Suprise darling! Men gud snacka om att man kommer bli helt galen och inte veta vilken man ska välja :( beslutsångest!!

Kommentarer
Postat av: maria

Vad heter hemsidan? :P

2011-03-08 @ 12:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0