Min nya tungpiercing!

ÄNTLIGEN! snacka om att jag var rädd! Men Tyron lugnade verkligen ner mig och ja, efter att jag berättat hela incidenten för honom så sa han bara jaja darling jag gör det här bra allting blir bra bara slappna av. Hehe och det blev det! Inte en droppe blod! Men gissa om det är jobbigt nu? Jag har levt på en cheeseburgare idag och ska strax försöka få i mig lite pasta UTAN salt samt skölja lite med listerine. Om två veckor så åker vi tillbaka och byter till en kortare stav.
And by the way vad tycker ni om min nya hårfärg? ;)
Grrrr min "vackra" tunga på nära håll då  ;)
haha va kul det ser ut när vi inte kan visa våra tungpiercingar utan att öppna hela munnen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0