MORE

Hellu sötnosar. Vill bara säga att Freddes hårdisk förmodligen krashat. Vi låg och tittade på Sex and the city igår kväll när hela datorn helt plötsligt slocknade ner. Så nu sitter jag vid hans mammas dator men vet att han inte gillar det, så ska försöka få det här att gå så fort som möjligt. Igår mötte jag upp Navida och Irena i Centrum. Fick med mig två nya linnen från H&M och JC samt ett par sjukt snygga stövlar från skopunkten. Kommer självklart lägga in bilder så fort jag kan. Så idag (sista dagen på studiedagarna) så ska jag med Mamma och Isam till IKEA och handla lite. Kanske får med mig något fint till vårt rum ( fredde har ju såå dålig stil när det kommer till inredning) hmm tror jag ska försöka hitta någon stoor fluffig kudde or something?? Men nu ska jag gå klä på mig, kan ju inte sitta här i morgonrocken hela dagen :P
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0