Nu har jag bestämt mig..



Så fort jag fyllt 18 eller så funderar jag på prata med mamma idag då hon har en kompis som tatuerar med förälders tillstånd. Vill verkligen tatuera in en neda symbol på min höft och med en text runt om (se bilden) Dock så vill jag att det ska stå Elige ergo vitam som betyder "välj livet" på latin. Satt och fummlade på den texten eller Futurum eligere som betyder välj din framtid. Hmm men tror nog att jag tar "välj livet" iallafall, efterson jag tycker att det låter lite mer personlingt. Gud nu är jag nästan taggad inför att göra den! Jag som inte ens har min mammas tillstånd än :S men innan sommaren skulle vara fett med nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0