Ring mig!

Navida ring mig eller åtminstone messa...har du dött människa? Nåja imorgon smäller det! Möt mig i liljeholmen klockan 20 över fyra, jag måste in till stan innan för att lämna lite grejer. Klockan fem så piercar vi tungan! Åhh är SÅÅ spänd och såå jävla nervös. Vet ni nu har jag drömt att jag piercat tungan två nätter i rad. Första drömmen handlade om en pundare som jag och Navida mötte på tuben påväg hem från festen i Fredags. Han såg fortfarande ut som pundaren men betedde sig som en normal människa. Han piercade Navida med en röd vit plastkula :O och min tunga nej den ville han inte ens pierca eftersom den var helt köttig och blodig :S Inatt drömde jag dock att navida började med att pierca sig, allting gick perfekt, det gjode varken ont eller blödde. När det sedan var min tur så gick allting äckligt bra jag kände ingenting och absolut inge blod! Dock så fick Tyron problem med att skruva på kulorna över och under, så det slutade med att jag hade en för liten kula som hela tiden sjönk ner i hålet. men tillslut bytte han ut den till en längre stav och vips så levde jag och Navida lyckliga i alla våra dagar (fast nu med piervade tungår dåra) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0