Första skoldagen

Vart det för mig idag. Gick väll någurlunda bra iallafall. Efter skolan åkte jag iväg för en andra infodag på det nya säljar jobbet. Det såg ljust ut igen och jag ska tillbaka dit imorgon och testjobba i två timmar samt en timmes utbildning. Så sjuukt nervös! Tänk om jag inte säljer någonting på två timmar :O Jesus!
Hursomhelst så har jag en hel del plugg också..
TÄNK att en gång i tiden var jag också en duktig elev ;) Då kom skolan i första hand! fast till det här musikhistorieprovet kommer jag ihåg att jag pendlade mellan att va på Yirumas river flows in you på piano samtidigt som jag flummade igenom plugghäftet. Ändå gav det mig ett MVG. skulle ALDRIG hända idag! Idag är jag ett G kaanske VG barn. men idag kommer inte skolan i första hand. tyvär. Skulle önska att det var som i 9an (utan no ämnen dåra) men saker kommer före, vare sig jag vill eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0