Med valp?

Har tänkt på det i månader nu! Eller iallafall sedan i Januari. Vill ju ha någonting tillsammans med Fredrik you know, och har sedan dess funderat på en liten valp? Ras har jag inte tänkt på än men vill ha en liten hund (ingen chihuahua) men en mindre hund ni vet. Dock så är det så mycket som kommer ivägen! Fredrik har 4 katter jag har 3! Vi bor fortfarande hemma, vad gör den när vi är i skolan om dagarna? En jävla massa ansvar osv. En valp är ingenting man bara skaffar hur som helst..Men nu har jag tänkt på det så länge. Tänk! Det kan bli vår lilla Baby, någonting som vi uppfostrar och tar hand om tillsammans. Fredrik vill absolut inte ha någon hund tyvärr :( även fast han idag faktiskt sa att han funderade på det....Men så fort jag fått min egna lägenhet så ska en valp införskaffas på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0