Ni är ju för roliga!

Well! Fredrik har gått och lagt sig, så jag passar på att blogga lite. Har lite ont i huvudet så känns inte som att det kommer bli något mer pluggandes ikväll iallafall. Har suttit och läst en massa om Ryska Revolutionen nu så nu kan jag historien utantill och framtill hih. Har även kollat upp lite IP-nummer också. hehe alltid kul att se vart en del anonyma komentarer kommer ifrån ;)! Särskillt när det är samma IP-nummer på flera komentarer. Ni är ju för roliga! :) Men som jag sagt tidigare, inte värt att lägga ner energi på, utan skrattar mest bara åt er patetiska fegisar. Jag tittar ner på er och är så jävla glad att jag inte sjunkit lika lågt som er och tackar så mycket för att ni ökar min statistik. Verkar ju som att ni läser bloggen ganska ofta då kommentarerna kommer in olika dagar moahaha :) Puss på er me!
Hårinpackat klippsen som får sitta i under natten :)
Titta! Älsklingen ligger och sover :) klockan är bara 20.00 hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0